ReTALE
Aller Media laajentaa medialiiketoimintaansa retail mediaan
Pohjoismainen mediatalo Aller Media ryhtyy tarjoamaan uudella ReTALE-brändillään retail median eli kaupan median palveluita yrityksille, joilla on kuluttajaliiketoimintaa.
ReTALE rakentaa yrityksille uudenlaista, avointa retail mediaa, josta hyötyvät näiden yritysten lisäksi mainostajabrändit ja kuluttajat.
”Me autamme kuluttajaliiketoimintaa tekeviä yrityksiä rakentamaan medialiiketoimintaa. Tämä tarkoittaa sitä, että yritysten asiakaskohtaamispisteistä, kuten verkkokaupasta, asiakaslehdistä, uutiskirjeistä tai kivijalasta tehdään mediatilaa, jota tarjotaan mainostajien käyttöön”, Aller Median medialiiketoiminnan johtaja Hannaleena Koskinen kommentoi.
”ReTALE tarjoaa yrityksille muun muassa mediaratkaisujen ja hinnoittelumallien konseptointia ja tukea mediamyyntiin”, Koskinen kertoo.
IAB Finlandin mukaan Retail media on kasvavin mainonnan muoto niin Euroopassa kuin Suomessakin ja tehokas tapa yhdistää myynti, mainonta ja kuluttajadatan hyödyntäminen.
Aller Media tarjoaa ensimmäisenä toimijana markkinassa monikanavaisen ja avoimen retail median palveluja.
”Tähän asti retail media on keskittynyt isojen kaupparyhmien suljettuihin ekosysteemeihin, mutta Allerin missiona on tuoda avoin retail media markkinaan. Avoimessa retail mediassa kaikenlaiset mainostajat, eivät vain esimerkiksi tavarantoimittajat, saavat pääsyn yritysten mainospaikoille”, Hannaleena Koskinen sanoo.
Aller Median retail mediaan erikoistuneella tiimillä on vankka, yli 20 vuoden kokemus kaupan mediasta. Tiimiin kuuluvat Chief Commercial Officer Hannaleena Koskinen, Head of B2B Sales Sirpa Toivoniemi, Account Director Maija Ahonen, Account Director Sanna Kalliola ja Head of Commercial Products Tero Tiainen.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!
