Hannaleena Koskinen
Chief Commercial Officer
Yritys, olet retail media ja voit ansaita lisää rahaa

Hannaleena Koskinen on Aller Media Nordicin retail mediapalvelu ReTALEn Principal Retail Media Consultant ja Chief Commercial Officer. Hannaleenan vastuulla ovat ReTALEn liiketoimintacase ja kaupallinen konseptointi. Hän on vastannut S-ryhmän retail median pystyttämisestä, konseptista, GTM:stä ja skaalaamisesta sekä kaupallisesta operaatiosta aina tarjoomasta myyntiin ja markkinointiin asti vuosina 2019-2023.
Retail media tarkoitti aiemmin suurien kaupparyhmien mainospaikkoja, joissa sallittiin vain tarkkaan valittujen kumppanien mainosnäytöt. Olin itsekin osa S-ryhmän kaupan mediaa, rakentamassa ja johtamassa sitä vuosina 2019-2023.
Tilanne on muuttumassa täysin ja se tarkoittaa jokaiselle yritykselle uusia mahdollisuuksia. Retail media on jatkossa saatavilla kaikille.
Aller Median uusi ReTALE tuo markkinaan uudenlaisen avoimen retail media -palvelun, joka antaa yrityksille mahdollisuuden tehdä rahaa asiakaskohtaamisistaan medioittamalla ne. Olen mukana tässä muutoksessa, auttamassa yrityksiä ottamaan seuraavan askeleen.
Eli jos sinulla on yritys, voit ReTALEn avulla saada lisätuloja tarjoamalla omat kanavasi mainostajien käyttöön – oli kyse sitten verkkokaupasta, asiakaslehdestä, uutiskirjeestä tai myymäläympäristöstä. Ja mikä parasta, homma hoituu vaivatta ilman omaa resursointia.
Markkinoita mullistava ReTALE
ReTALE on retail median asiantuntija, joka auttaa yrityksiä muuttamaan asiakaskohtaamiset mediatuloa tuottaviksi mainospaikoiksi. ReTALE murtaa isojen kaupparyhmien hallitseman kaavan ja tarjoaa monikanavaisen, avoimen retail median mahdollisuuden. Sen kautta kuluttajaliiketoimintaa tekevät yritykset voivat tehdä medialiiketoimintaa myymällä asiakaskohtaamispisteitään mainospaikkoina.
Reilua, eikö vain?

ReTALEn innovatiivisilla perustajilla on yli 20 vuoden asiantuntijakokemus S-ryhmän retail mediasta.
ReTALEn takana Suomen kovimmat asiantuntijat ja suuri pohjoismainen mediayhtiö
ReTALE olemme me, eli minä Hannaleena Koskinen, Sirpa Toivoniemi, Maija Ahonen, Sanna Kalliola ja Tero Tiainen. Tuomme mukanamme kymmenien vuosien kokemuksen ja näytöt erityisesti retail mediasta, mutta myös kaupallisten mediaympäristöjen kehittämisestä. Tiimimme on ollut rakentamassa ja johtamassa S-ryhmän retail median tarjoomaa, myyntiä ja markkinointia.
ReTALEn taustalla on yli 150-vuotias pohjoismainen mediayhtiö Aller Media Nordic, joka edustaa 60 johtavaa uutis-, lifestyle- ja viihdemediabrändiä. Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun mediayhtiö yhdistää voimansa retail median osaamiseen. ReTALE-tiimimme pitää rautaisella kokemuksellaan huolen siitä, että retail media voidaan muuttaa aidosti tuottavaksi osaksi sinunkin yrityksesi liiketoimintaa.
Miksi avoin retail media on mahdollisuus yrityksellesi?
Pystymme selvittämään retail median potentiaalin yrityksellesi, helposti. Tarjolla voi olla tulovirtaa, joka ei onnistuakseen vaadi yritykseltäsi muuta kuin asiakaskohtaamisesi ja kanavasi. Me rakennamme yrityksesi retail median konseptin, mediatuotteet ja hoidamme mediamyynnin puolestasi.
Kokonaisuuden kulmakivenä on helppous ja vaivattomuus: Me myymme yrityksesi retail mediaa laajemmalle joukolle mainostajia, yrityksesi saa lisätuloja ja kasvatat liiketoimintaasi. Tarjoamme siis tulovirtaa, joka ei vaadi onnistuakseen mitään muuta kuin kanavasi.
🚀 Kasvuterveisin,
Hanski
Tilaa ReTALE-kartoitus ja hyödynnä mahdollisuudet
Tilaa maksuton kartoitus ja saat selville miten avoin retail media toimisi yrityksesi asiakaskohtaamispisteissä ja miten voisit saada retail median avulla lisätuloja ja kasvua yrityksellesi.
>> Tilaa kartoitus <<
