Tutustu ReTALEn asiantuntijoihin
ReTALE on yhtä kuin retail median huipputiimi, jotka tuovat mukanaan kymmenien vuosien kokemuksen ja näytöt erityisesti retail mediasta, mutta myös kaupallisten mediaympäristöjen kehittämisestä. ReTALEn innovatiivisilla perustajilla on yli 20 vuoden asiantuntijakokemus suljetun kaupparyhmän retail mediasta, jota ovat olleet rakentamassa ja vahvasti myös johtamassa, niin tarjooman, myynnin kuin markkinoinnin puitteissa.

Suomessa ainutlaatuisen avoimen retail median tarinaa on luomassa Allerilla alan kokeneimmat asiantuntijat Hannaleena Koskinen, Maija Ahonen, Sirpa Toivoniemi, Tero Tiainen ja Sanna Kalliola.
Sanna Kalliola
Account Director, Retail Media Strategist
Sanna vastaa ReTALEn asiakasratkaisuista ja ratkaisumyynnistä.
Hänellä on yli 20 vuoden kokemus mediatoimialalta eri medioista ja mediatoimistosuhteista. Sanna rakastaa matkustamista, monipuolista liikuntaa ja koiriaan, joiden kanssa liikkuminen jatkuu omien aktiviteettien jälkeenkin.
“Aina kannattaa yrittää” on sisukkaan Sannan motto.
Maija Ahonen
Account Director, Retail Media Strategist
Maija vastaa ReTALEn asiakasratkaisuista sekä ratkaisumyynnistä.
Hän on toiminut S-ryhmän retail median asiakasvastaavana Yhteishyvän monikanavaisen tuotevastuun vetäjänä 2019-2024.
Maijan voi töiden ohella löytää joukkuelajin parista eli koripallo kädessään tai kuntoilemasta.
Peloton Maija on oma itsensä myös mottonsa kautta “No pain, no gain”.
Tero Tiainen
Head of Commercial Development
ReTALEn tuotekehitysjohtajalla on yli 20 vuoden kokemus monikanavaisesta medialiiketoiminnan kehityksestä median, media- ja digitoimistojen sekä mainostajan ja teknologiatoimittajan näkökulmasta.
Kun Tero malttaa viettää vapaa-aikaa, löytää hänet golfradalta tai kuntoilemasta. Ja jos kumppani saa päättää, vie matka hevosten pariin.
Motto on kuten mieskin, täyttä bisnestä “Business is not just business, it’s personal”.
Sirpa Toivoniemi
Senior Retail Media Strategist, Head of B2B Sales
Sirpa toimii ReTALEN kaupallisen operaation ja myyntimallin parissa.
Hän on toiminut S-ryhmän kaupan mediassa asiakkuusjohtajana 2019-2024 ja vt. kaupallisena johtajana.
Sirpa on hockey mom eli hänet löytää usein kentän laidalta kannustamasta. Mutta eihän energinen Sirpa olisi oma itsensä, jos hän ei työn ja kannustuksen lisäksi jaksaisi myös hiihtoladulle, laskettelumäkeen tai kuntosalille. Välillä hän myös ehättää toteuttaa matkustushaaveitaan ja tutustua uusiin kulttuureihin.
Sirpan motto ei ole naista pienempi vaan isosti “Dream big”.
Hannaleena Koskinen
Chief Commercial Officer
Hannaleenan vastuulla ovat ReTALEn liiketoimintacase ja kaupallinen konseptointi.
Hän on vastannut S-ryhmän retail median pystyttämisestä, konseptista, GTM:stä ja skaalaamisesta sekä kaupallisesta operaatiosta aina tarjoomasta myyntiin ja markkinointiin asti vuosina 2019-2023.
Hannaleena on monipuolinen myös vapaa-ajalla, sillä hän harrastaa tavoitteellista voimanostoa, kilpatanssia ja matkustamista. Voiman kautta rytmeihin ja uusiin kulttuureihin! Ja kuten arvattua, ei Hannaleenan mottokaan ole mitään puolivillaista vaan “Hevillä ei hävitä”.